måndag 12 januari 2009

Nåt lätt, typ



Pelle Hellström (Nordpolen) i Nyhetsmorgon.

--

Själv heter jag Sebastian, utgör 50 procent av Private Stash (andra killen heter Victor och bor i Malmö eller nåt, vet inte så noga, vi har aldrig träffats) och jag är väl ungefär lika mycket hiphop som Simon Gärdenfors. Nej, nu underskattar jag mig själv igen. Jag kunde alla Eminems texter när jag gick i sexan, föll handlöst för Outkast när de släppte Stankonia, tycker att Lil Wayne håller skrämmande hög kvalitet även under de perioder när han pruttar ur sig tusen låtar i veckan, och håller Wales The Kramer som en av de absolut bästa låtarna 2008.

Men helst sitter jag ju i indiefåtöljen och sippar hallonsoda med Popsicle i hörlurarna. Det gör Simon Gärdenfors också - oftare och mer hängivet än jag - men han skulle aldrig erkänna det själv.

Men MMD är helt rätt forum för Private Stash.
Här kommer vi växa och frodas som en annan klängranka.

Skulle också gärna tatta in loggan på fotknölen, men jag är så skör och indie att ett sådant tilltag genast hade orsakat blodförgiftning grande med utgång döden, och sen skulle nån fucker sätta Morrissey-citat på min gravsten. "There is a light that never goes out" eller nåt. Shit, jag skulle snurra som en jävla fyrcylindrare där nere.

1 Comment:

Anonym said...

private stashian!