torsdag 8 januari 2009

Wretch 32 ft. Wizzy Wow - Be Cool (VIDEO)



Första singeln från (min nya favoritrappare) Wretch 32's senaste skiva "Wretchrospective".
Så otroligt skönt att jag snubblade över den här snubben och gav skivan ett försök, har gått repeat på ipoden ända sen årsskiftet!

Wretch är med i gruppen The Movement där bland annat en annan favorit från the UK är med, nämligen Ghetto. Då måste han vara grym, visst?

Låten är fet som fan och en riktig banger, videon däremot är rätt mesig haha.
Övrigt är att Wretch jobbar på ett mixtape tillsammans med (tidigare bloggnämnda) Chipmunk och Scorcher. Ska försöka bumpa det så fort det släpps och jag får tag på det, för det lär vara blazin'!

Fler låtar från "Wretchrospective" kommer definitivt snurra här på bloggen!

1 Comment:

Anonym said...

Bloggen lockar mig till sig, men jag känner ändå någon typ av förakt. Känns lite SoFo-Trend-Wannabe-Hiphop-stuk på den/er/dig. Ska kolla noggrannare när jag inte har ett jobb att sköta.
Hare!