måndag 3 november 2008

Ghetto - Who's Got?

En utav mina favoritrappare, Ghetto, släppte den 10de Mars sin andra fullängdare "Freedom of speach". Plattan var skittråkigt och så jävla platt att jag på riktigt fick gråten i halsen, men det fanns några (typ två) guldklimpar. Varav ena var låten "Who's Got?" som jag slänger upp här. I den här låten langar han kängor åt en mängd rappare från Englands grimescen, och fyfan vad fett det är! Räkna med en svensk-version på den här rackaren på mitt och Kiddos kommande tape!

Ghetto är förövrigt helt otroligt bra på att spotta verser från toppen av skallen - vilket han ofta gör på Tim Westwoods tv-show, där artister från Storbrittanien får möjligheten att visa vad dom går för. Videoklipp med både Ghetts och Kano (som också är en utav mina favoritrappare. Men det visste ni väl redan?) kommer upp på bloggen när det är torka i framtiden, lovar!
Tim Westwood är förövrigt den där shunnen som axlar Xzibits roll fast i Pimp my ride UK.

Ghetto - Who's Got? [zSHARE]

0 Comments: