måndag 24 november 2008

Bättre sent än aldrig!

Har haft jävligt mycket för mig på sistonde, så har inte riktigt hunnit tipsa er om så mycket jag velat - och när jag väl fått tid så har allting verkat gammalt och ointressant.. Men här får ni en kort summering av vad som hänt på sistonde:

  • Det har läckt sjukt mycket låtar från Kanyes nya, 808's & Heartbreak, som släpps imorgon. Av dom jag hört så är det helt okej, förhoppningsvis växer skivan, annars blir det tummen ner från min sida.
  • *Luda's platta har också läckt som fan, och har faktiskt inte lyssnat in mig så mycket. Släpps också nu i dagarna, och håller mig tills jag får tag på hela innan jag lämnar en notis om den! Räkna med att jag bumpar upp favorit-tracksen!
  • *Dj Drama & Lil Wayne släppte för nån vecka sen mixtapet Dedication 3. Två-tre av låtarna var riktigt jävla feta, plus att alla interludes var sjukt roliga. Länge sen jag började skratta högt på pendeltåget av att lyssna på nån som bara snackar på min ipod! Tanka här!

0 Comments: