torsdag 31 juli 2008

Sommaren i city




M.Sakarias & Lorentz har droppat ett mixtape tillsammans med Dj Yxa & Jeansbjörn och jag måste säga att jag tycker detta är riktigt fresh! Det är underhållande att höra bröderna turas om på micken för kontrasten mellan de två är som natt och dag. Detta om något gör mig riktigt nyfiken på hur deras debutalbum kommer att låta.
Jag hoppas det fortsätter i samma sound som tapet i sig för det funkar riktigt bra vilket sthlms klubbscen har märkt. På lördag spelar dessa grabbar på Trädgården och jag tror det kommer bli riktigt bra drag. Fultjollar infoboxen från dn på stan!

"Releasefest för Lorentz och M. Sakarias mixtape "Sommaren i city" på Russian Spring Break med Dj Yxa och Jeansbjörn. Lör 2 aug, 21-03, Trädgården, Fleminggatan 2-4, t Rådhuset."


0 Comments: