Saxat från http://www.1000apor.se/blog/ironiska-generationen
Jag älskar ironiska kommentarer, men hatar ironiska trender. Ska vi slå vad om att vargar-som-ylar-mot-månen-tischor och indian-tischor blir det nya nördglasögon i sommar? Alltså att alla kreddmuppar som hänger på F12 kommer att haka på den här ironitrenden.Jag känner mig rätt träffad, men rätt skön ändå eftersom jag hängde på F12 i "djur och måne" tees redan i somras (Dock även i "nördglasögon"). Bevis:
Glöm inte var ni läste det först.



