onsdag 24 december 2008

Önskelista: plats 1

Vilken dag passar bättre att lista första platsen på önskelistan, än självaste julafton?

Dock kan det bli svårt att hinna fixxa detta till kalle anka, så jag kan ta det på min födelsedag, nyårsafton, istället!

På första plats hamnar:
Ett PS3!
Behöver jag förklara närmare så känner du inte mig.
God Jul på er! Vi syns i vimlet på mellandagarna, alternativt i dimman på nyår!

onsdag 10 december 2008

Önskelista: plats 2


Önskelista: Plats 2.
Vad? En årsförbrukning av proppar.
Var? Systembolaget!
Hur mycket? Räkna att jag dricker typ 14st 50cl i veckan. Och varje kostar 13.90:-. You do the math!
Varför? Shit jag hade varit sååå lycklig om jag aldrig behövde stressa till bolaget efter jobbet på fredagar eller ha ångest och vakna extra tidigt på lördagar för att hinna till bolaget innan stängning. Tänk att bara få det hemlevererat varje söndag, 14st! Vilken dröm!

Hook a brother up!

måndag 8 december 2008

Önskelista: plats 3


Önskelista: Plats 3.
Vad? Veronica Maggio
Var? Du kan hitta henne nånstans i Stockholm.
Hur mycket? Kom igen era pervon! Man kan inte köpa tjejor fattar ni väl! Men det lär väl kosta ungefär typ en rätt najs middag och en flaska vin för en kram iallafall. Och det nöjer jag mig gott med!
Varför? Jag smälter när hon sjunger, och hon är typ definitionen utav ordet vacker. No homo!

Hook a brother up!

lördag 6 december 2008

Önskelista: plats 4


Önskelista - Plats 4.
Vad? Fred på jorden!
Var? Kan bli svårt..
Hur mycket? Värt allt smör i småland!
Varför? Man kan omöjligt göra en önskelista utan att önska sig fred på jorden, kom igen. Och visst hade det varit sjukt najs och så, men den där flüd-klockan på plats 5 vet jag iallafall existerar! Sätter fred på jorden rätt långt bak på listan bara för att den är ett måste.

Hook a brother up!

torsdag 4 december 2008

Önskelista: plats 5

Tänkte börja lista vad jag önskar mig i jul.
Eftersom jag inte kommer få några julklappar överhuvudtaget så kommer jag lista rätt dyra - men framförallt sköna grejor och grunkor. Håll i hatten och ge mig dessa så är du min bästis!

Önskelista - Plats 5.
Vad? En fet jävla klocka med oldschool touch!
Var? http://www.fludwatches.com/
Hur mycket? $90 USD
Varför? Min vita K-swiss klocka tickar på sista timmen och har blivit typ grön-grå-bajs-färgad. Vilket suger.

Hook a brother up!