onsdag 15 oktober 2008

Kiddo hos Ametist SR Metropol 93,8 på fredag.




Jag blev precis uppringd och tillfrågad om jag ville vara med och köra live i deras program. Inslaget heter kort och gott The MC och går ut på att låta mindre kända rappare köra live i deras studio för hela svenska folket... Och vem passar bättre in i den formuleringen än jag!
Så nu sitter jag i ett tillstånd av eufori och chock och längtar att få gå hem och förbereda mig. Så ställ in 93,8 på din radio på fredag klockan 15 så lär du höra min röst någongång under programmet. Ska försöka hålla nerverna i schack tills dess, mic check 1 2.

3 Comments:

Anonym said...

låter helkul! jag var med på metropol häromveckan och de jag blev intervjuad av var jättemysiga. sen fick jag önska en låt! jag valde spank rocks bump! *GLADA TJEJEN* de hade väldigt goda SR-karameller i en korg i receptionen också. basåruvet liksom...

Anonym said...

gabrielala: Det där var det mest äkta låt-valet jag hört på länge!

Anonym said...

eller hur. vilken annan radiokanal spelar spank rock överhuvudtaget? killen som skötte musiken sa "när jag vill köra en kort låt innan nyheterna brukar jag spela coke & wet" i was like lolz awesomez.