torsdag 21 augusti 2008

Atmosphere - Smart went crazy



(ingen video, bara låten!)

Ikväll kommer Slug & Ant (Atmosphere) till Stockholm och giggar på Nalen.
Förband är Rhymesayers-kollegan Brother Ali.
Hela uppsättningen liknar deras spelning på Debaser Slussen, våren 2006, när jag nyss fyllda 18 fick se min första konsert som myndig.
Dessvärre vart jag så jävla full den gången att jag bara minns vissa fragment, men har för mig att det var kul. Haha.

Har alltid gillat både Atmos och Brother Ali, (där den sistnämnda fått ta över Eyedeas roll som rhymesayers nästbästa rappare eftersom Eyedea nu för tiden gör alternativ-rock i sitt band Carbon Carousel) och det ska bli sjukt kul att se dom "igen"!
Hoppas jag inte blir för full bara.

Syns vi där?

Vart? Nalen,
Adress: Regeringsgatan 74
Datum: 080821
Tid: 21:00
Insläpp: 20:00
Scen: Stora salen
Pris: 210 SEK

1 Comment:

Anonym said...

hohoh jag har snackat med Brother Ali och fatt min skiva signad av han. OCH fatt en kram. Hett.