torsdag 17 juli 2008

Roland Clark and The Montanas - Music Talking (Fred Falke Remix)

Var på Iron Maidens "officiella" efterfest igår på Harry B James, bra drag. Djn körde bara Iron Maiden låtar och ett riktigt bra tributeband spelade live också.

Hittade en lapp i min ficka förmodligen från igår kväll:

"Mitt Band:

Peter Frampton - Sång & Gitarr
Roger Trautman - Talkbox (Här förstår jag inte riktigt hur jag tänkte eftersom Frampton är minst lika duktig på Talkbox)
Doktor Åke (Wasa Express) - Trummor
Jaco Pastorius - Bas
Jean Michel Jarre - Klaviatur
Jan Johansson - Klaviatur"

- Skulle nog bli ett bra band synd bara att 3 av 5 inte finns kvar vid livet.

Fred Falke har gjort en riktigt trevlig remix på Music Talking som iallafall får mig att bli lite nostalgisk då den verkligen låter som den kommer ifrån "French Touch" eran

Roland Clark and The Montanas - Music Talking (Fred Falke Remix) [Zshare]

0 Comments: